::SEKAPUR SIRIH::

Selamat berkenalan dan semoga silaturrahim yang terjalin menjadi asbab kita dirahmati Allah s.w.t

Isnin, 2 Ogos 2021

Welcome back 2021

 Bismillahirrahmanirrahim...


Hii semua, 

Bersawang betul blogspot Chempaka, sebenarnya saya aktif dekat platform lain. Blogspot ni ada banyak kenangan dan this years saya nak reactive semula menulis tentang Weight Managment dan berkongsi tips dan pengalaman menguruskan berat badan.

Tiada yang gagal, cuma ada yang putus asa sahaja


Saya akui, nak kawal kalori intake untuk maintain berat badan memang mencabar. Sebagai manusia biasa, ada je hari yang saya terambil kalori secara berlebih-lebihan.

Waktu PKP antara waktu paling mencabar tau, masa terluang banyak dan sebab nak isi masa lapang, aktiviti masak dan makan menjadi aktif dari biasa.

Saya sendiri mengalami kenaikan berat badan especially kenaikan pada bacaan lemak dan paling terasa kenaikan lemak dibahagian peha. Apabila dan naik berat, seluar dan kain banyak yang sendat dan ada yang sudah tak muat nak sarung.

Dengan pengalaman untuk merancang penurunan berat badan idea, saya perlu bakar semula semua kalori yang berlebihan. Dan saya mulakan dengan merancang pelan pemakanan.

Selepas mengikuti pelan, saya sertai kumpulan support yang ada visi sama seperti saya iaitu nak diet secara sihat dan mengamalkan makanan yang seimbang .

Sekiranya anda nak dapatkan semula berat idea atau nak maintain berat sedia ada. Saya ada buat coaching secara online untuk membantu mencapai misi road to ideal weight anda.

Boleh DM wasap.my/+0123875531/idealweight

May be an image of 1 person, headscarf and text that says "Apa yang anda akan rasa selepas 30 hari join Ramai kawan akan cakap " Eh nampak makin kurus laaa Anda akan rasa lebih bertenaga dan lebih sihat Anda akan perasan ada extra duit sebab dah tak beli makanan minuman yang tinggi gula dan kalori Ramai akan perasan yang kulit anda makin cantik Banyak baju baju lama anda yang tiba-tiba tibe boleh muat balik pulak KURUSONLINE"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Chempaka Saffiyah FB Official

Nama
Phone Number:
Anda berminat untuk? Turun Berat
Naik Berat
Happiness is ennoying the little thing in life
Apa impian anda?

Click here LIVE IN PRESENT MOMENT,LOVE YOUR SELF & APPRECIATE OTHERS.